Znak
Oficiální stránky obce Trnov
Zákon o střetu zájmů
Registr oznámení o jiných vykonávaných činnostech, oznámení o majetku nabytém v průběhu výkonu funkce a oznámení o příjmech, darech a závazcích podávaných veřejnými funkcionáři podle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů.

Podávání oznámení

Zákon č.159/2006 Sb., o střetu zájmů (dále jen "zákon") ukládá veřejným funkcionářům mj. povinnost podávat oznámení o
jiných vykonávaných činnostech,
majetku nabytém v průběhu výkonu funkce,
příjmech, darech a závazcích.

Povinnost podat oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech darech a závazcích (dále jen "registr oznámení") vzniká veřejným funkcionářům poprvé za rok 2007, přičemž lhůta k podání oznámení je do 30. června kalendářního roku. Veřejní funkcionáři, kteří v průběhu roku ukončili výkon funkce, podávají oznámení do 30 dnů od ukončení výkonu funkce.

Informace o registru oznámení

Registr oznámení je soubor dokladů, t.j. veškerých oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech darech a závazcích podaných veřejnými funkcionáři.
Registr oznámení vede evidenční orgán, kterým je pro veřejné funkcionáře Obce Trnov starostka Obce Trnov.

Veřejnými funkcionáři Obce Trnov jsou:

členové Rady Obce Trnov

Registr oznámení je umístěn v budově Obecního úřadu v Trnově. Registr je veden v písemné podobě.

Nahlížení do registru

Každý má právo bezplatně nahlížet do registru, a to na základě písemné žádosti a pořizovat si z něho výpisy a opisy (evidenční orgán neposkytuje žadatelům o nahlížení fotokopie oznámení veřejných funkcionářů). Výpisy a opisy evidenční orgán neověřuje a tyto listiny nemají charakter veřejných listin.

Písemná žádost o nahlédnutí do registru musí obsahovat jméno, příjmení, datum narození a trvalý pobyt žadatele, příp. adresu pro doručování a údaj, zda žadatel bude do registru nahlížet osobně

Žádost se podává:

osobně v úředních hodinách v budově Obecního úřadu v Trnově
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu:

Obec Trnov, 517 33 Trnov č.p. 32

Nahlížení do registru v písemné podobě

Nahlížení do registru oznámení v písemné podobě je možné v úředních hodinách v budově Obecního úřadu v Trnově č.p. 32

Přestupky

Přestupku se dopustí ten, kdo:
používá nebo zpracovává údaje vedené v registru k jinému účelu než ke zjištění případného střetu zájmů při výkonu funkce veřejného funkcionáře,
poruší povinnost mlčenlivosti o skutečnostech, o nichž se dozvěděl z údajů evidovaných v registru, nebo o osobách, které evidenčnímu orgánu sdělily skutečnosti nasvědčující nepravdivosti nebo neúplnosti údajů nebo neúplnosti údajů uvedených v oznámeních evidovaných v registru,
neoprávněně sdělí třetí osobě uživatelské jméno a přístupové heslo k nahlížení do registru v elektronické podobě

Rychlý kontakt
Obecní úřad Trnov
Adresa: 517 33 Trnov č.p. 32
Tel: 494 662 138
733 156 491
E-mail: obec.trnov@post.cz
Starostka: 739 568 533
petra.hartmanova@trnov.cz
Rychlý kontakt
Pobočka České pošty,
s.p. v Trnově
Adresa: 517 33 Trnov č.p. 3
Tel: 954 251 733
Pondělí: 13:00 – 15:30
Úterý: 8:00 – 10:30
Středa: 13:00 – 16:00
Čtvrtek: 8:00 – 10:30
Pátek: 8:00 – 10:30
Archiv aktualit
Zobrazit archivní zprávy a fotogalerie
Třídění odpadu
Umístění sběrných nádob a harmonogramy svozů
Odběr obecních novinek
Bezplatné zasílání novinek na váš e-mail
ČEZ Distribuce
Nejbližší plánované odstávky v obcích
SMS informační kanál
odběr sms zpráv
Specializovaný informační portál Ministerstva financí
Copyright 2014 © Obec Trnov
Created by namoR  |  Graphic by Kreativka